דוגמאות למקלחונים מסוגים שונים

מקלחונים איכותיים הם אלמנט משמעותי בחדר המקלחת והרחצה שלנו, כאשר איכותם תשפיע על הזמן שנבלה במחשבות בזמן שהמים שוטפים אותנו. יש שיאמרו שאין תענוג גדול יותר מלהעביר זמן מה מתחת לדוש הרחצה, לשטוף את היום ולהתעמק במחשבות שונות ומשונות. כמובן שנרצה שהזמן הזה, יהיה נעים ואיכותי ככל האפשר. דוגמאות למקלחונים אפשר למצוא באתרי אינטרנט של חנויות ורשתות, בסניפים הפיזיים ואף באתרי השראה כמו פינטרסט.

סוגי דוגמאות למקלחונים

ישנן דוגמאות למקלחונים בגדלים שונים העשויים חומרי גלם שונים. לכן, חשוב לתכנן היטב את התשתית ובמקביל גם לבחון את הדגמים הקיימים בשוק לצד האפשרות להתאים את המידה לצרוך. הדבר האחרון שתרצו יהיה לבחור מקלחון שלא מתאים למרחב שלכם – כזה שגוזל יותר מידי מקום מהחדר או קטן מידי עבורכם. כך או כך, חשוב להשאיר מקום גם לפעולות אחרות שלרוב מתבצעות בחלל; צחצוח שיניים, סירוק, גילוח ועוד, וכמובן להשאיר מקום לכיור, ארונות ועוד.

בשוק קיימים דגמים רבים של מקלחונים, כך שאם נסקר את כולם המאמר שלפניכם יתארך ויתארך. לכן, בחרנו בארבעת הסוגים הפופולאריים ביותר:

  • מקלחון פינתי – אלו המקלחונים הפופולאריים והנפוצים ביותר. הם נקראים מקלחונים פינתיים שכן הם מוצבים בפינת חדר האמבטיה, בזווית של 90 מעלות לקיר. הדגמים נבדלים זה מזה בגודל המקלחון, סוג הדלתות ועוד. 
  • מקלחון קטום – מזכירים במידה רבה מקלחונים פינתיים, מכיוון שגם הם מוצבים בפינת החדר, אלא שהם תופסים שטח קטן יותר, מה שהופך אותם לאידאליים עבור חדרי אמבטיה קטנים מהרגיל.
  • מקלחון מעוגל – מקלחון נוסף אותו נהוג להתקין בפינה, בזווית של תשעים מעלות. מקלחונים מעוגלים מעניקים לחלל מראה יוקרתי ולא שגרתי, לעומת המקלחונים הקלאסיים. גם הם מגיעים בסוגים ודגמים רבים, שנבדלים בדרך כלל בדלת המעוגלת שלהם. 
  • מקלחון חזיתי – מותקנים בתוך נישה בין שני קירות, מה שמבדיל אותם מרוב המקלחונים המותקנים בפינות חדרי האמבטיה. גם מקלחונים אלו מגיעים במגוון רחב של דגמים, הנבדלים זה מזה בגודל המקלחון.

לבחור את המקלחון הנכון

חשוב לזכור כי תפקידם של המקלחונים הוא לחצוץ בין אזור הרחצה ובין האזור היבש, כלומר שאר חלקי חדר הרחצה. מקלחונים אשר לא יעמדו בסטנדרט, לא יהיו מוצר שנרצה לרכוש שכן הם אינם מבצעים את תפקידם. על אחת כמה וכמה, כאשר ישנם מוצרי חשמל במקום. וודאו היטב לא רק את התאמת הדגם לחדר האמבטיה, אלא גם את איכות ההתקנה שלו. 

חפשו אחר המלצות וביקורות של חברות המציעות דוגמאות למקלחונים וכך יהיה לכם קל הרבה יותר לקבל את ההחלטה הנכונה והמדויקת, המתאימה לצרכים והדרישות שלכם.

הכל מתחיל במקלחת איכותית

בסופו של דבר, אין נפלא כמו להתחיל (ולסיים) את היום במקלחת איכותית ומרעננת. ככל שתקפידו על מחקר שוק ומעבר על דוגמאות למקלחונים מסוגים שונים, תבדקו מקרוב ותדייקו בהתאמתם, כך לא יהיה לכם ספק שהמקלחת הבאה שלכם – תמיד תהיה מספקת.

לחזור למשהו ספציפי?

רופא מוהל מומלץ

הולדת ילד הינה בין האירועים המשמחים והמרגשים ביותר בחייו של אדם. גם כאשר מדובר בילד שני או שלישי, ההתרגשות אינה קטנה יותר. אחד הרגעים היותר

עוד בנושא »

טיפים איך להיכנס להריון

היציאה למסע אל ההורות יכולה לפעמים להרגיש כמו ניווט במבוך סבוך, מלא ציפייה וחוסר ודאות בחלקים שווים. החלום להחזיק את הקטנטן שלך בזרועותיך בפעם הראשונה

עוד בנושא »

כדאי לדעת

דילוג לתוכן