מבוא AWAI חיוני לתעשיית הקופירייטינג, המכסה את כל המיומנויות הדרושות לך. מדריך זה ילמד אתכם את ההיבטים החשובים ביותר בכתיבה, החל מיסודות התפקיד וכלה בניסיונכם המקצועי הראשון וכל מה שאתם צריכים לדעת כדי להחליט אם כתיבת טקסטים היא הבחירה המתאימה ביותר לקריירה. כדי להיות קופירייטרים, ראשית עליכם להיות קופירייטרים, שם אתם מוצאים את עצמכם בעבודה כקופירייטרים ועליכם להתמודד עם לקוחותיכם כקופירייטרים הראשונים.
אולי אתה אפילו נתקל במונח "קופירייטר"
אשר בבדיקה מעמיקה יותר מתואר בעצם כל הזדמנויות הקריירה שיש לך כקופירייטרים. יתכן ותוהה גם מה זה קופירייטינג של SEO, מה זה קופירייטינג עצמאי, האם יש תגובה ישירה לקופירייטינג ואיך מתנהגים הקופירייטרים בעלי הכנסה גבוהה וכו '. האם אתה שומע הרבה איפה אתה יכול למצוא עותקים, מי יכול לכתוב אותם, או אולי מחברים שאחראים על קופירייטינג?
ככל שמגדירה את ההגדרה של מרים-וובסטר
קופירייטר הוא אדם שכותב חומר פרסומי וקידום מכירות. קופירייטר הוא מי שמשלם לו על כתיבת טקסט המשמש בחומרי שיווק או קידום מכירות ואשר אחראי על כתיבת המילים המשמשות לשיווק מוצרים ושירותים. קופירייטרים הם אלו המפתחים עיבוד תמלילים ומבנים את עמוד השדרה הסמנטי של קמפיינים ותוכן פרסומי. אתה אחראי על כל הטקסט וההעתק המשמשים בחומרי שיווק וקידום מכירות, כמו גם לתוכן עצמו.
ייתכן שתתבקש להשתמש במיומנויות הטקסטואליות שלך
כדי ליישם קמפיין שיווקי בהצלחה. בנוסף לכתיבה, כתיבה עצמאית כוללת באופן קבוע מחקר וראיונות. קופירייטרים עשויים לחפוף עם מחברי התוכן, מכיוון שהם צריכים ליצור עותקים משכנעים בדואר אלקטרוני. כתיבת תוכן מרתקת את הקוראים וגורמת להם לעשות משהו, ולא רק להישאר באתר כדי לקרוא את הדף.
SMS משתמש בגופן שלו כדי לשכנע לקוחות לפתח עניין במוצר. הודעות טקסט נועדו לגרום לקוראים לפעול באמצעות מילים ושפה, בין אם זה קניית המוצר, הורדת דוח או התקשרות עם החברה.
תוכנית השיווק הדיגיטלית של החברה כוללת אלמנטים של עיצוב
קידום אתרים ושיווק תוכן, אך זו הקריאה לפעולה הקופירייטינג שמחבר הכל. זה צריך להיות חלק מאסטרטגיית השיווק הכוללת של החברה, ולא רק המוצר או השירות. לדוגמא, אם אתה מעתיק קריאה לפעולה, זו היצירה שאתה כותב, בין אם זה מוצר, שירות או אפילו רק העסק שלך.
אם אתה כותב עותקים
כדי להגדיל את ההכנסות, באופן ישיר, אד הוק או בעקיפין, לעסק שלך או לבלוגים שלך, קופירייטינג הוא היצירה שאתה כותב באופן ישיר ועקיף על המוצר, השירות או אפילו רק החברה עצמה. כשאתה כותב מאמר על מוצר או שירות לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של החברה, זה כתיבת העתקים.
קופירייטינג הם המילים שנכתבות או מדוברות שמשווקים משתמשים בהן
כדי לגרום לאנשים לעשות משהו על ידי קריאה או שמיעה על כך. זה שונה מעיצוב התוכן מכיוון שהוא משפיע על שוק היעד הספציפי, בין אם הוא רוצה לשמוע פרטים נוספים על המוצר או השירות ובין אם הוא מעוניין לקנות.
עיתונאים מקבלים תשלום על ידי מפרסמים עבור התוכן שהם מייצרים ואשר סובבים סביב מותג
ואילו קופירייטרים כותבים טקסטים שיווקיים עבור מותגים ומשולמים על ידי בעל המותג. עיתונאים כותבים גם תכני עריכה לעיתונים, מגזינים וכלי תקשורת אחרים, ואילו קופירייטינג נכתב על ידי קופירייטר עבור כל מותג ומשולם על ידי בעליו. מכיוון שקופירייטרים מאומנים במיוחד לכתוב טקסטים המגבירים מכירות, השיעור שהם דורשים גבוה בהרבה מאשר אצל מחברים רגילים. קצב הקופירייטינג משתנה בהתאם לסוג המוצר שתרצו לקדם, אך קופירייטרים צריכים לכתוב תוכן רציני, מהנה ויצירתי כדי להגיע לקהל היעד שלכם. אם אתה צריך ליצור טקסטים ארוכים יותר שנכתבו לטקסט עבור האתר שלך, מחברי התוכן הם לא הקופירייטרים. הטיפים לעיל לכתיבה יעזרו לך להבין את קהל היעד שלך ולהתמקד בחיוניים, כך שתוכל ליצור עותקים להמרתם.
שקול מה זה קופירייטינג ואיך להיות קופירייטר, פרק זה יעביר אותך דרך היסודות של קופירייטינג. זה נותן לך הבנה בסיסית של יסודות הקופירייטרים וכישוריהם, כמו גם כמה טיפים וטריקים להצלחה.
UX (חווית משתמש) קופירייטינג
הוא פעולת הכתיבה והבניית עותקים המובילה אנשים להגיע למטרה בצורה אינטואיטיבית. UX Copy Writing, או כותבי "חווית משתמש", הם כאלו אשר כמבקרים או כלקוחות מעודדים את המשתמשים הדיגיטליים שלהם להשיג מטרות בדרך אינטואיטיבית. UI (User Experience Copywriting) או ממשק משתמש (UI), העתק של הקופירייטר, הוא שפעולות העותק הכתוב והמובנה מביאות אותם באופן אינטואיטיבי למטרות שהושגו.